Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Tango...


...η λέξη της ημέρας!

Δεν έχω καμία σχέση με το χορό, πόσο μάλλον με το tango.
Απλά θαυμάζω όσους χορεύουν και σκέφτομαι αν θα μπορούσα κι εγώ. Ποτέ δε μου δώθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω, ούτε θα τολμούσα νομίζω!

Σήμερα, στις "νεκρές ώρες " του γραφείου άκουγα ένα cd που έπεσε τυχαία στα χέρια μου. Η μουσική ήταν απίστευτη. Ένα από τα κομμάτια ήταν το περιβόητο tango από το λατρεμένο "Άρωμα Γυναίκας".





Η επόμενη κίνηση ήταν να δω και τη σκηνή από την ταινία
AL... WE LOVE U!

4 σχόλια:

Marina είπε...

Να τη δείς τη ταινία, εκεί που ο Αλ Πατσίνο σαν τυφλός χορεύει τανγκό..μόνο γι αυτό αξίζει να δοκιμάσεις.

Veronica είπε...

Κάθε φορά που βλέπω την ταινία σκέφτομαι ότι θέλω να δοκιμάσω.
Α! Χρειάζομαι και έναν καλό παρτενέρ :)

Marina είπε...

Ξεκίνα εσύ και ο παρτενέρ βρίσκεται. Θα τον βρείς στη σχολή χορού που θα πάς.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ το ίδιο ακριβώς ένιωθα. Μέχρι που πρόσφατα πήγα σε μια βραδυά τάνγκο με δύο μαέστρους από την Αργεντινή... Φοβερό! Έχω ανεβάσει κι ένα βιντεάκι στο μπλογκ.